Hermi mechanika - czechRO forum
2 posters
Strana 1 z 1
Hermi mechanika - czechRO forum
to Hado :
Az ted jsem si vsiml, ze jsi delal na czechro foru Herní mechaniku
K tomuto :
VIT
- každý 1 bod ve VIT zvedá max HP o 1%
- každých 5 bodů ve VIT zvedá HP recovery o 1
- každý 1 bod ve VIT zvedá efektivitu healovacích itemů (lektvary, maso, atd..) o 2%
- každé 2 body do VIT zvedají soft MDef o 1
- hodnota VIT pomáhá redukovat zranění podle nepěkného vzorce, který raději nebudu uvádět, ale funguje to zhruba takto
VIT 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150
Soft DEF 8 16 24 32 40 53 66 81 98 115 134 155 176 199 224
je tohle opravdu takhle? sice jsem to tak nekde vycet, ale v alt+a se to zobrazuje 1soft def za 1vit..
- každý 1 bod ve VIT snižuje šanci na získání negativních statusů stun, silence, poison, bleed o 1% a jejich trvání také o 1%
sem by to chtělo vyjádření někoho, kdo to ví na 100%, kolik je potřeba na imunitu - 97 nebo 100?
soft DEF :
Stun rezist :
Rezist na stun je 100 VIT . To ze to je 97 , 95 a dalsi numera jsou jen povesti, ktery se drzi stejne uspesne jako ze green poty leci stun a pod. usmevne historky.
Ale proto ze ty to chces 100% vedet, tak to jedine napsat korejcum
Vecer ti pridam nejake zdroje na vzorec pro Stun rezist. Usudek jak jsou asi pravdive necham na tobe
Az ted jsem si vsiml, ze jsi delal na czechro foru Herní mechaniku
K tomuto :
VIT
- každý 1 bod ve VIT zvedá max HP o 1%
- každých 5 bodů ve VIT zvedá HP recovery o 1
- každý 1 bod ve VIT zvedá efektivitu healovacích itemů (lektvary, maso, atd..) o 2%
- každé 2 body do VIT zvedají soft MDef o 1
- hodnota VIT pomáhá redukovat zranění podle nepěkného vzorce, který raději nebudu uvádět, ale funguje to zhruba takto
VIT 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150
Soft DEF 8 16 24 32 40 53 66 81 98 115 134 155 176 199 224
je tohle opravdu takhle? sice jsem to tak nekde vycet, ale v alt+a se to zobrazuje 1soft def za 1vit..
- každý 1 bod ve VIT snižuje šanci na získání negativních statusů stun, silence, poison, bleed o 1% a jejich trvání také o 1%
sem by to chtělo vyjádření někoho, kdo to ví na 100%, kolik je potřeba na imunitu - 97 nebo 100?
soft DEF :
Stun rezist :
Rezist na stun je 100 VIT . To ze to je 97 , 95 a dalsi numera jsou jen povesti, ktery se drzi stejne uspesne jako ze green poty leci stun a pod. usmevne historky.
Ale proto ze ty to chces 100% vedet, tak to jedine napsat korejcum
Vecer ti pridam nejake zdroje na vzorec pro Stun rezist. Usudek jak jsou asi pravdive necham na tobe
Anonymní- Anonymní
Re: Hermi mechanika - czechRO forum
no, ta tabulku do jisty miry odpovida tomu, co tam mam..
ale jak jsem psal, alt+a ukazuje neco jinyho - ale zas zname alt+a zejo...
s tim 97 - tam je prave v nejakym vzorci psano neco ve smyslu 3+blablabla.. ale zas nevim, jestli to neplati jen na emulatoru..
respektive ve vsech vzorcich na statusy se pocita 97-blablabla
ja cerpam prevazne z rodatazone
http://rodatazone.simgaming.net/mechanics/status_effects.php
ale jak jsem psal, alt+a ukazuje neco jinyho - ale zas zname alt+a zejo...
s tim 97 - tam je prave v nejakym vzorci psano neco ve smyslu 3+blablabla.. ale zas nevim, jestli to neplati jen na emulatoru..
respektive ve vsech vzorcich na statusy se pocita 97-blablabla
ja cerpam prevazne z rodatazone
http://rodatazone.simgaming.net/mechanics/status_effects.php
Hado- Poèet pøíspìvkù : 272
Join date : 22. 12. 11
Re: Hermi mechanika - czechRO forum
to je pěkné... neměl bys i pro ostatní staty?
WuuTie- Poèet pøíspìvkù : 463
Join date : 22. 12. 11
Re: Hermi mechanika - czechRO forum
http://rodatazone.simgaming.net/mechanics/substats.php
http://rodatazone.simgaming.net/mechanics/stats.php
kdyztak tady:
http://www.czechro.net/viewforum.php?f=45
jsem se pokusil o preklad
http://rodatazone.simgaming.net/mechanics/stats.php
kdyztak tady:
http://www.czechro.net/viewforum.php?f=45
jsem se pokusil o preklad
Hado- Poèet pøíspìvkù : 272
Join date : 22. 12. 11
Re: Hermi mechanika - czechRO forum
Hado napsal:no, ta tabulku do jisty miry odpovida tomu, co tam mam..
ale jak jsem psal, alt+a ukazuje neco jinyho - ale zas zname alt+a zejo...
s tim 97 - tam je prave v nejakym vzorci psano neco ve smyslu 3+blablabla.. ale zas nevim, jestli to neplati jen na emulatoru..
respektive ve vsech vzorcich na statusy se pocita 97-blablabla
ja cerpam prevazne z rodatazone
http://rodatazone.simgaming.net/mechanics/status_effects.php
Ofik i Czechro jede na Aegisu,takze vsechny odkazy ktere davam se tykaji mechaniky na Aegisu. Je mozne, ze na Eathene, je stun rezist od 97 VIT ale to je ve vztahu k Czechro serveru informace zcela irelevantni.
k tabulce: do jiste miry ano:) az na tech poslednich par cisel.......> 134 155 176 199 224 to jsou nejake hausnumera
K 97 nebo 100 VIT: http://irowiki.org/wiki/VIT#VIT
Nasel jsem jednu z mnoha diskuzi, ktere se na offiku vedli, pro me dostatecne relevantni :
http://forums.irowiki.org/showthread.php?t=35481
Pro me osobne je Doddler dostatecna autorita, protoze vim kolik casu venoval praktickemu testovaní herní mechaniky na ofiku. Ale mas tu link na celou diskuzi, takze je na tobe jak moc relevantni ti to bude pripadat.
Jinak ten vypis mechaniky, super prace .
Ale jak Stun rezist tak predevsim Soft VIT def, jsou takove tresnicky na dortu a libustky pro opravdove detailisty. RO je krasna hra i bez presnych informaci a vzorecku. Jen jsem ti chtel poskytnout info, kdyz uz jsi si s tim dal takovou praci
Anonymní- Anonymní
Re: Hermi mechanika - czechRO forum
jj to chapu, ja si jen myslel, ze to rodatazone je taky "ofic like" - ale asi teda ne nevadi, mechanika je stejna, meni se jen vzoreckyDiana1 napsal:
Ofik i Czechro jede na Aegisu,takze vsechny odkazy ktere davam se tykaji mechaniky na Aegisu. Je mozne, ze na Eathene, je stun rezist od 97 VIT ale to je ve vztahu k Czechro serveru informace zcela irelevantni.
Pro me osobne je Doddler dostatecna autorita, protoze vim kolik casu venoval praktickemu testovaní herní mechaniky na ofiku. Ale mas tu link na celou diskuzi, takze je na tobe jak moc relevantni ti to bude pripadat.
Ale jak Stun rezist tak predevsim Soft VIT def, jsou takove tresnicky na dortu a libustky pro opravdove detailisty. RO je krasna hra i bez presnych informaci a vzorecku. Jen jsem ti chtel poskytnout info, kdyz uz jsi si s tim dal takovou praci
Doddler je autorita snad pro vsechny :> osobne taky uverim vsemu, co napise (obcas se ohledne mechaniky bavim i s drivejsima autoritama czechra, ktery tomu taky docela rozumeji, takze zdroje jsou - i kdyz ne vzdycky jsou ochotny poradit )
jj mas pravdu, ja osobne stejne nikdy nepojedu ani 97 ani 100 vit, to jen ze kdyz jsem o tom neco psal, tak jsem to chtel mit spravne
dik
Hado- Poèet pøíspìvkù : 272
Join date : 22. 12. 11
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru